Al Gore, Al Jazeera and Al Hypocrisy

Tim Groseclose already mentioned that al-Jazeera has bought Al Gore’s Current TV. But the story just keeps getting better. The Wall Street Journal reports:

The deal comes several months after Messrs. Gore and Hyatt, the two largest owners of Current TV, put the channel on the …

Want to finish this story? Become a member today!

You'll have access to:

  • All Ricochet articles, posts and podcasts.
  • The conversation amongst our members.
  • The opportunity share your Ricochet experiences.
Join Today!
Already a Member? Sign In